Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Джуринський П $<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Джуринський П .Б. 
Професійна підготовленість майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності за когнітивним компонентом [Електронний ресурс] / П .Б. Джуринський // Наука і освіта. - 2012. - № 9. - С. 60-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_9_16
Експериментально досліджено стан сформованості знань до здоров’язберігальної діяльності за когнітивним компонентом та гносеологічно-оздоровчим критерієм у майбутніх вчителів фізичної культури на формувальному етапі дослідження, зокрема визначено наступні показники: наявність нормативно-правових знань щодо формування здорового способу життя, наявність валеологічних знань, обізнаність в термінології педагогічної діяльності, фізичного виховання та управління процесом фізичного виховання. Зроблено компаративний аналіз результатів в контрольній та експериментальній групах щодо рівня сформованості нормативно-правових знань до здоров’язберігальної професійної діяльності, стану обізнаності майбутніх учителів з ключовими поняттями педагогічної діяльності, фізичного виховання та управління процесом фізичного виховання. Підкреслено ефективність змісту, методів, форм і видів роботи, які використовувалися в підготовці майбутніх вчителів фізичної культури.Экспериментально исследовано состояние сформированности знаний к здоровьесберегающей деятельности по когнитивному компоненту и гносеологически-оздоровительному критерию во время подготовки будущих учителей физической культуры на формирующем этапе исследования. Определены следующие показатели: наличие нормативно-правовых знаний по формированию здорового образа жизни, наличие валеологических знаний, осведомленность в терминологии педагогической деятельности, методологии физического воспитания и управления процессом физического воспитания. Сделан компаративный анализ результатов в контрольной и экспериментальной группах по уровню сформированности нормативно-правовых знаний в здоровьесберегающей профессиональной деятельности, состояния осведомленности будущих учителей с ключевыми понятиями педагогической деятельности, физического воспитания и управления процессом физического воспитания. Подчеркнута эффективность содержательного, методического и прикладного аспектов этой деятельности, используемых в подготовке будущих учителей физической культуры.The article presents results of forming readiness for health-saving activity of future physical education teachers due to the cognitive component. The results of the formative experiment show effectiveness of using the contents, methods, forms and types of work used in preparation of future physical education teachers.
Попередній перегляд:   Завантажити - 246.842 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського